По-далеч от пица Трол  

Пуснато от MARFI етикети , , ,

Първо искам да Ви споделя моето лични и на колегите ми преживявания от пица Трол, в края на статията са поместени и мнения които намерих от нета.

В пица Трол, поне на Коста Лулчев, винаги се подвизава един съмнително чист котарак, които много обича да ръси косми около посетителите, което според мен е недопустимо, влиза свободно и се вре навсякъде.

Сервитьорките не знам как ги подбират, но май са на зор и веднъж като си поръчах "Йегермайстер - Jägermeister, ме гледаха страшно неразбиращо.

Обясних и че това е питие, не сос, не е и десерт и че бих желал 50 грама.

Сервитьорката продължаваше да ме гледа странно, каза че за първи път чувала и че го няма в менюто. (Ми да нали всички пият Водка Търговище и Грантс :(

Как да е донесе ми меню, показах и го, след това я заведох до бара и и показах прашасалото шише и я помолих да ми сипе.

Йегермайстерът в Трол е по-скъп от този в Алкохол, но и това преглътнах.

Приятелката ми ме обвини в заяждане, в арогантност и нахалство, аз просто исках Йегермайстер :(

Сега коментарът на колегата ми Мартин Васев:

"Всеки път като ходя в пица Трол, салата с риба тон, започва да има все по-малко риба тон".

Салатата от риба тон в пица Трол е по-скъпа от тази в Уго, но е с по-малко риба тон.

Сега за готвенето, в пицариите на Трол преди ядях ризото, ризото с или без месо.
С течение на времето започна да става, все по-сухо, а оризът все по гаден, както споменава и един недоволен клиент във форума на gladen.bg

Поръчах си от ТРОЛ диетичен кафяв ориз но се оказа че това което ми доставиха е задушен в 2 пръста мазнина(нямаше мириз и вкус но цветът и беше жълт - явно някакъв безвкусен маргарин), готов замразен китайски микс с обикновен бял ориз, зеленчуци и соеви кълнове, закупен от витрините на някой хипермаркет по всяка вероятност най долнопробния с най ниска цена... Пълна гадост... Най ме е яд че лъжат най нагло клиентите си. Съветвам всички да не си поръчвате нищо от тази верига пицарии....
TAXMAN
Така продължаваме нататък:

Бил съм и в пица Трол на Славейков, не повторих...

Да не споменавам и за пиците, които ни носят, много често студени, много често дебели като козунаци или твърди като подметки.

Вътре интериора е като аквариум, и ето какво споменава една потребителка на clubs.dir.bg, първо да спомена, че мнението е взето от:
Клубове/Мнения/Черните списъци /Черен списък на заведенията


Още не бях си изяла цялата пица а имаше едно парче, коричката най-хрупкавото, но понеже нали ни преебаха със салатите, и аз ядох първо пица, после салата после пак пица после пак салата, и тая ми отмъкна чинията с хрупкаото парченце. И най нахално я вдигна обра всички салфетки по масата, сложи ги в дърената тава пицата в която си седеше моето парченце, и чак тогава попита Нали е свободно!
Много гнусна кака. След като като и казах че не беше, ми предложи да ми го въррне. ЗАЕДНО С УПОТРЕБЯВАНИТЕ салфетки от масата, които ако бяха само мои ОК ама и на приятелката ми... Много нахална жена. Аз страшно се ядосах.

Искам да завърша и с една тема от три страници от Hardwarebg.com


Скъсвам капака на кутията и готов за вечеря решавам да я премеря на електронната везна която имам.
Оказва се, че според кантарчето пицата ми тежи точно 555 грама плюс кутията, в която е дошла. Звъня на на сайта за поръчки.
"Момент, ще се обадим в пицарията да проверим какъв е случая и ще ви звъннем обратно".
Звъни ми телефона и...
"Обадихме се на пицарията и говорихме с управителя обяснението е, че понеже, сте си поръчали пица Маргарита (а както всички други пици Маргарита и тази е без месо) та за тва е по-лека - не са й сложили месо и така..."

*Мненията от дир.бг и гладен.бг се публикуват без редакция, материалът от хардуербг.ком е леко съкратен.

Моята оценка е:

Храна: 2
Обслужване: 3
Напитки: 3
Обстановка: 2

Местоположение: 3
Паркоместа: 1

Най-висока оценка - 6. Най-ниска 0.

Статията е написана на събота, март 22, 2008 в 20:56 под етикетите: , , , . Можете да следите за коментари и обновления оттук: comments feed .

2 коментара

Работя близо до пицарията на Коста Лулчев и трябва да призная че качеството на хараната пада изненадващо ниско. Относно ризотото бих добавил почти същтото, като освен това в моя лучай ориза не беше добре изчистен и за малко не си счупих зъбите. Имах и неприятно изживяване с една гръцка салата, която поръчах от ресторанта, в която не само че имаше две капки зехтин - напълно недостатъчни да се овкуси, но и зеленчуците бяха нарязани като от първокласник на урок по трудово - така де има готвачи има и помощници, но все пак всичко си има мярка. Към същата поръчка имаше и картофи с кашкавал и шунка. Към тях мистериозно бяха добавили гъби - не се оплаквам защото обичам гъби - но не бяха включени в менюто. Проблемът обаче беше че поне половината от картофите бяха прегорели до степен в която даже сосът нагарчаше.

Имам здрав стомах и здрави нерви, но не смятам цхе трябва да ги подлагам на подобни изпитания, а на всичкото отгоре и да си плащам за това!

23 март 2008 г. в 21:01

По съвсем случайно стечение на обстоятелствата и аз работя близо до пица "Трол" на Коста Лулчев. Мога откровено да кажа, че качеството на храната спадна доста бързо - за сметка на цените, които се повишиха. От прочетените мнения за преживяното там подкрепям напълно всичко. Ризотото и салатата с риба тон ми бяха любими - просто нямам и идея каква е причината за понижаването на качеството на предлаганата храна там. Естествено нямаш вариянт за подаване на оплакване.
За тези, които не са посещавали заведението - още не е късно да пропуснете. Просто отидете някъде другаде.

25 март 2008 г. в 3:11

Публикуване на коментар