О, шипка ! О, пушек!  

Пуснато от MARFI етикети , , , ,

О, Шипка! е популярна верига заведения в столицата. Понастоящем разполагат с шест ресторанта. Но сърцето и душата на бизнеса е ресторантът на улица Шипка, откъдето идва и наменованието на веригата.

Като цяло при сравнението на променливите като цена и качество, до скоро бях готов да кажа, че О, Шипка е прилично, народно заведение и до вчера поддържах тази теза.

Вчера обаче, посетихме заведението с колеги и се настанихме в салона за пушачи.

Отивайки до тоалетната забелязах в огледалото, че очите ми са странно зачервени, реших че е от пушека, обгърнал цялото заведение.

На излизане помолих учтиво една от сервитьорките да включи отдушниците(абсорбаторите) в заведението или поне над нашата маса, тъй като според мен в тази димна завеса не може да се яде.

Получих отговор, че салонният управител взима важното решение, дали да се включват отдушници или климатици, според колкото наложителна за преценката му е ситуацията.

Аз вметнах, че мога да го насоча към правилното решение и че ако заведението разполага с такава система, не е лошо, тя да работи, за да може хората да ядат комфортно.

Последва нов отказ, този път аргументиран с мнението, че на останалите клиенти им ставало студено от абсорбаторите...

Аз съм останал с впечатление, че абсорбаторите само изсмукват и завъртат въздуха и лошите миризми, без да охлаждат или затоплят помещението, за регулиране на температурните условия може да се ползват климатици, радиатори...

Както и да е, въпреки молбата ми не ги включиха и продължихме да ядем в димна завеса, една приятелка, при все че пуши, сподели, че дори тя не идържа и загаси наполивана започнатата си цигара.

След малко бях помолен от една друга девойка да и дам якето, защото имаше неблагоразумието да седне близо до прозорец, които собствениците не бяха сметнали за необходимо да изолират добре и от старата му дограма вееше подобаващо.

Ако изключим проблема с цигарения дим, обслужването беше бързо и не чакахме много за поръчката, 9 човека платихме едва 50 лева, при положение, че похапнахме добре.

Ето и моята оценка на заведението:

Обслужване: 3
Храна: 4
Напитки: 3
Обстановка: 2

Местоположение: 4
Паркоместа: 0

Най-висока оценка 6, най-ниска 0.

Статията е написана на петък, март 21, 2008 в 13:47 под етикетите: , , , , . Можете да следите за коментари и обновления оттук: comments feed .

0 коментара

Публикуване на коментар