Бронирани в дискотеките в студентски  

Пуснато от MARFI етикети ,

Никак не обичам да ходя по дискотеките в Студентски град, сега ще обясня защо:

Преди няколко месеца отидохме с една приятелка от работата в Авеню, на входа имаше някаква линия, залепена от охраната на пода, за да оказва зоната където щателно те пребъркват, сякаш влизаш в съдебна зала, след като си платиш вход де.

Пред нас имаше три момчета, едно от тях прекрачи линията и си ровеше в портфейла, за да извади точна сума и да плати входа, както всички знаем хората събиращи вход, никога нямат да ти върнат...

Тази една крачка се оказа фатална за момчето, охраната само чакаше да се заяде с някои и започнаха да го налагат, изкараха цялата компания отвън и почнаха да ги бият сякаш са убийци, ужас... докато те бяха заети да малтретират клиенти, ние пък си влезнахме без вход, не че не бях притеснен да не ме изкарат и мен с тупаници навън, ама няма да ги чакам да си свършат морския бой и после да им плащам, като искат да се бият да се бият, аз се промъкнах.

Вчера пък в Ориент 33, някакви типове почнаха да се налагат със столове направо, охраната и тя пое щети, скъсани ризи, червени уши.. чак полиция дойде, бяха още със стоп-палките хранилки в джобовете и хич не им се занимаваше:

"И ся момчета, без глупости нали, няма да се причкваме после, без щуротии нали?"

2-та пъти дето съм ходил в студентски за половин година и двата пъти станах свидетел на бой, насилие и мизерии, добре че бях с мотора и имах каска с мене, за всеки случай, ма като гледам май само така ще ходя вече там.

И това не са единствените случай, приятели са ми разказвали как охраната само чака някой да се напие и започват да го малтретират, един вид да се покажат колко са мощни на гърба на пияния човечец, смех и комплекси!

Граждани умолявам Ви да бъдете много осторожни и мили с охраната в заведенията в Студентски град, за ваше добро е.


Статията е написана на петък, април 25, 2008 в 20:11 под етикетите: , . Можете да следите за коментари и обновления оттук: comments feed .

2 коментара

Е, щом ни умоляваш...
Хехе, то студентски град е като Дивия запад.. :) и селски кръчми, и кич крчми, и мърсотия.. бе мани мани.
Но охраната е добра. мен са ме спасявали от досадници доста пъти. въпросните дет се сбиха, ако не си забравил, ми се лепнаха по-рано. аз обаче съм разумна и на момента спрях да кълча кълки и заминах на 5 метра разстояние! после за некви перхидролена пча се сбиха! беше много странно да ги гледаш как се налагат идиотите, но охраната дойде и ги разтърва за точно 2 мин. Поне я има охраната. А пък в ГР няма...там ако стане бой не знам кво става... квито са идиоти тия

25 април 2008 г. в 20:39

Преди няколко дена един приятел ми разказа за неговите неволи с охраната на една от новите дискотеки в Студ. град.

Отишъл той да се оплаче на охраната от някакви дето се заяждат и налитат на бой, а охраната него набива :) Простотии колкото искаш. Добре поне, че после му се извинили и т.н.

Ама тия ненормалници дето са охрана са няма такива. Първо бият, после питат. Нали помниш клипчето как охрана в Слънчев бряг мисля, беше убила един турист от бой! В e-vestnik май беше.

26 април 2008 г. в 3:15

Публикуване на коментар