За да Ви е криво - Кривото  

Пуснато от MARFI етикети , ,

"Кривото" е верига от антизаведения в столицата.

Първото криво заведение се намира до СУ - Климент Охридски, второто е на улица "Будапеща", пряка на Дондуков. Има и още две криви заведение в Студентски град.

Политиката на заведението не е от най-любезните и ориентирани към разширяването на кръга от клиенти.

Кривото до университета, залага повече на факта, че е едно от малкото заведения в района и си позволява нетърпими своеволия с клиентите си.

Много често по обяд сме били "учтиво" подканвани да напуснем, ако няма да се храним, тоест ако само искате да пийнете биричка или кафенце, то Кривото не е вашето заведение.

Не знам дали при обявите им за работа, изрично има ред, които да упоменава че бъдещият сервитьор(ка) трябва да се държи така с клиените, сякаш целият свят му е крив, само за да оправдае името на заведението, или човекът осъществяващ подбора, просто има размити понятия за учтивост и любезност или като абстрактни съществителни, те въобще не присистват в прагматичния му речников фонд.

Не знам и дали хората от персонала са груби по рождение или са станали такива вследствие стриктно следване на една груба политика, но тяхната нелюбезност граничеща с враждебност е факт.

Факт който дразни... и макар да правят хубава зеленчукова крем супа и вкусни чеснови хлебчета с прискърбие и свито сърце посещавам кривото до университета.

Правя го, защото няма много алтернативи.

С търпение чакам насадялите по бара сервитьори да ми обърнат внимание, с двойно по-голяма доза търпение чакам изпълнението и поднасянето на поръчката.

Освен с неголяма учтивост "Кривото" се слави и с неголяма бързина при взимането и изпълнението на поръчките.

И за да не кажете, че съм пристрастен или афектиран, прилагам мнение от форума на Кривото, заглавие на темата: Едно посещение в Кривото 1 или как се разочаровах ...

"Вчера (08.11.2007) посетих Кривото и искам да споделя преживяването с Вас.

Като цяло – кухнята беше добра, напитките ОК но обслужването беше нещо с което не ви пожелавам да се сблъсквате.

Към 17:00 се отбих и резервирах 17 места за 21:15 същата вечер. Управителят любезно ми обясни че в 24:00 градината затваря и трябва да бъдем любезни да приключим до тогава.

В 21:20 пристигнахме с група приятели. Предупредиха ни отново че в 24:00 зимната градина затваря и ни взеха поръчките. До тук добре. Храната бе сервирана сравнително бързо след което персонала ни остави в пълно уединенуе. Разбирайте – не се появи до към 22:45 - 23:00. След дълготрайно размахване на ръце – пристигна сервитьорката и за здравейте ни напомни любезно че в 24:00 зимната градина затваря. Като и да е – последни поръчки от кухнята, малко пиене и разговора продължава. Поръчките дойдоха и отново ни бе напомнено за 24:00 ! Уверихме сервитьорката че всичко е ОК и продължихме дазговора. (след 3-то напомняне компанията успя да се стопи на 6 човека от 17, но все още бяхме в добро настроение)

Някъде към 23:20 внезапно музиката в зимната градина спря. Ние сме hi-tech компания – извадихме GSM с MP3-ки и купона продължи. О, чудо! След 10 мин. музиката се завърна в зимната градина. Явно технически проблем! Но приключението продължи. Помолиха ни да оправим сметката и отново „тактично ни намекнаха” за 24:00. Казахме че сме разбрали – да не се притесняват. В 23:45 – лампите в градината изгаснаха! Явно не бяхме разбрали правилно нещата – ние бяхме натрапниците в това заведение!

Последни думи преди тръгване! Вече и настроенето беше съвсем друго и не ни се оставаше! Но не би - персонала се застрахова да не останем! В 23:50 прозорците бяха широко отворени с цел свежият въздух да ни напомни за обещанието ни! Няма как – трябваше да си тръгваме. С изненада установихме че междувременно в основната част на заведението имаше предостатъчно свободни маси? Не беше ли по разумно (и любезно) просто да ни помолят да се преместим в основната част на заведението? Познавайки хората от компанията щяхме да го направинм на драго сърце и да останем поне до към 2-3 часът (Кривото до колкото знам е денонощно). Но не би! Тръгнахме си огорчени и разочаровани точно в 00:05.

Решиме да споделим нашите впечетления с персонала и поискахме „книгата за мнения и предложения” на заведението. Може би ще се изненадате (а може ни не) но такава нямаше. Салонният управител (симпатична млада дама) ни гледаше с празен поглед и надежда да си тръгнем колкото се може по-бързо, споделяхе тези впечетления с нея. На въпроса ни дали нашето мнение ще бъде взето под внимание и как, не можа да даде никакъв смислен отговор. Решихме да попитаме все пак има ли смисъл да идваме отново, тъй като ако обслужването ще е същото са ни загубили като клиенти. Отговорът бе „Ами заповядайте отново и проверете”!

За мен е загадка защо трябва да платя отново сериозна сметка за да се убедя че обслужването не е на ниво?

Заради всичко посочено по горе – за мен „Кривото 1” е затворена страница. И всеки който ме пита що за заведение е Кривото 1 отговора ми е :

Няма смисъл да си плащаш за лошо обслужване колкото и добра
да е кухнята. Заведения в София има достатъчно за да можем да избираме."

(Извадката се публикува със съкращения и поправки)

Има много заведения да, но всички са по-скоро "антизаведения"

В заключение бих казал, че ако си падате по садо-мазо изпълнения и обичате да Ви третират като роби, но пък да ядете сравнително вкусна храна - то тогава Кривото е заведението за Вас.

Моята скромна оценка:

Обслужване: 1
Храна: 4
Напитки: 3
Обстановка: 2

Местоположение: 4
Паркоместа: 0

Най-висока оценка 6, най-ниска 0.

Статията е написана на събота, март 29, 2008 в 9:27 под етикетите: , , . Можете да следите за коментари и обновления оттук: comments feed .

6 коментара

Анонимен  

Съгласна. Неприятно място е. И аз имам подобни впечатления.

30 март 2008 г. в 19:04
Анонимен  

Да прибавим това, че за единственото ми сядане там два пъти ми объркаха поръчката, донесоха ми ВКИСНАТО ризото, а цените са за не-студенти. Отвратително заведение.

14 април 2008 г. в 15:46
Анонимен  

Абе пич ти май си некъв хипер комплексар кво си се разписал в некви форуми за тва криво аз лично съм много доволен редовен клиент съм и мойе би за тези 4 годиди кадето обясвам и ве4ерям там съм имам 2-3 пъти проблем което мисля че е някак си нормално няма перфектни хора ...... ама маи тва на теб не ти е ясно ...

11 юни 2008 г. в 11:39

Абе, анонимен пич! По форуми не съм се разписвал, за хипер комплексар не знам, явно бързо преценяваш хората. Оценявам мнението ти, яж си където намериш за добре. Сполай.

11 юни 2008 г. в 11:42
Анонимен  

Кривото 1 не е за некви "изискани", префърцунени снобари, персонала е такъв защото и клиентите са такива. Може да се води ресторант но си е кръчма, която се посещава от всякаква сволоч, там ядат и пият персоналите на околните заведения и дискотеки, сервитиори, охранители и всякакви такива, отделно много от редовните клиенти имат тежко пиянство и редовно правят мазало, персонала е претръпнал и вече го дава по джаста праста, така че пак казвам кривото 1 не е за всеки. Ако искате приятна обстановка и добро обслужване идете в кривото 4, ако искате пиенье,грухтене и екшън отивате в 1-ницата!

4 октомври 2011 г. в 13:51

Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

14 април 2012 г. в 21:49

Публикуване на коментар